ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΜΑΣ

Διαδικτυακά μαθήματα

Στο φροντιστήριό μας έχουμε επενδύσει στη δημιουργία υπερσύγχρονων εικονικών τάξεων με εγκατάσταση διαδραστικών οθονών 75’’ και 86’’, που αντικατέστησαν ΟΛΟΥΣ τους συμβατικούς πίνακές μας ΣΕ ΚΑΘΕ αίθουσα.

Οι καθηγητές του φροντιστηρίου διδάσκουν στις αίθουσές μας (με τη φυσική παρουσία ή όχι των μαθητών τους), χρησιμοποιώντας επιφάνεια γραφής από οθόνες led με ποιότητα ευκρίνειας 4K. Έχοντας στη διάθεσή τους όλες τις δυνατότητες που τους παρείχε η άμεση ανθρώπινη επαφή στις συμβατικές τάξεις, είναι σε θέση, επιπλέον, να διαμοιράζουν το μάθημά τους και σε απομακρυσμένες περιοχές.

εικονικές τάξεις

εκπαίδευση χωρίς σύνορα

Κατ’ αυτόν τον τρόπο, είναι σε θέση να αξιοποιούν τις ακόλουθες δυνατότητες:

  • να προβάλλουν αρχεία μέσω USB υποδοχής·
  • να συνδέουν το δικό τους laptop στον πίνακα, προβάλλοντας περιεχόμενο από αυτό·
  • να περιηγούνται στο web κατεβάζοντας όποια πληροφορία, εικόνα ή αρχείο χρειάζονται για τη βέλτιστη διεξαγωγή του μαθήματος και την ανάδειξη του γνωστικού αντικειμένου στη συνείδηση του μαθητή·
  • να χρησιμοποιούν το ειδικό εκπαιδευτικό λογισμικό για να παρουσιάζουν πιο ζωντανά και παραστατικά, π.χ., τον περιοδικό πίνακα στοιχείων στη Χημεία, να εκτελούν πειράματα ή να δείχνουν τις ταλαντώσεις στη Φυσική κλπ·
  • να αποστέλλουν καθετί που γράφουν οι ίδιοι ή προβάλλουν στην οθόνη τους και στους απομακρυσμένους μαθητές τους, οι οποίοι μπορούν άμεσα να κάνουν λήψη των αρχείων που ο καθηγητής διαμοιράζει·
  • να διευκολύνουν την άμεση αλληλεπίδραση σε ομάδες εργασίας συμμαθητών, ανεξάρτητα από το αν αυτοί βρίσκονται στον φυσικό χώρο της αίθουσας ή ακόμα και σε μια άλλη ήπειρο·
  • να παρέχουν στους απομακρυσμένους μαθητές τους επιφάνεια εργασίας στον πίνακά τους.

Ό,τι γράφει ή σχεδιάζει κάθε μαθητής στην οθόνη του κινητού του ή στον υπολογιστή του, καθώς και οι λύσεις των ασκήσεών του εμφανίζονται άμεσα, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ, σε ξεχωριστό σημείο της οθόνης του καθηγητή, ο οποίος είναι σε θέση να αξιολογήσει ταυτόχρονα κάθε διδασκόμενο, επεμβαίνοντας στα σημεία που αυτός κρίνει με εξατομικευμένες παρατηρήσεις. Την ίδια στιγμή, επιλέγει αν θα επιτρέψει ή όχι στους υπόλοιπους μαθητές να έχουν οπτική επαφή με όσα γράφει ή σχεδιάζει ο συμμαθητής τους, ανάλογα με τους διδακτικούς στόχους του, στον πίνακα/οθόνη της τάξης, σαν να είναι όλοι παρόντες στη φυσική αίθουσα.
Με άλλα λόγια, μπορεί να αναθέσει στους μαθητές του, π.χ., να κλίνουν ένα ρήμα στα αρχαία ή να λύσουν μια εξίσωση στα μαθηματικά, να βλέπει ο ίδιος στην οθόνη του τι γράφει ο καθένας τους, να παρακολουθεί την πορεία της σκέψης τους και να προβαίνει σε διορθώσεις ή, αν αυτό επιθυμεί, να αποκαλύπτει στην υπόλοιπη τάξη όσα έχουν καταγραφεί από κάθε μαθητή, ώστε η διόρθωση να γίνει με τη συμμετοχή όλων των μαθητών. Μέσα από την ίδια διαδικασία, μπορεί επίσης να οργανώνει και ολιγόλεπτα τεστ την ώρα του μαθήματος.

Τέλος, κατά τη λήξη του μαθήματος, κάθε μαθητής μπορεί να αποθηκεύσει όσες σημειώσεις και αρχεία «τοποθέτησε» ο καθηγητής πάνω στο εικονικό κοινό τραπέζι διδασκαλίας, συμπληρώνοντας ο ίδιος όλες τις επιπλέον επισημάνσεις που προστέθηκαν κατά τη διδασκαλία.

ψηφιακό θρανίο

πλήρης διάδραση

Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει απλώς οπτική και ηχητική επαφή του καθηγητή με τον μαθητή (όπως συνέβαινε ως τώρα στα κοινά διαδικτυακά μαθήματα).

Το φροντιστήριο ειδέναι είναι το πρώτο εκπαιδευτικό κέντρο στην Ελλάδα, που, με τις προηγμένες τεχνολογικές εφαρμογές τις οποίες διαθέτει, προσφέρει πλήρη διάδραση.

Διαθέτοντας, λοιπόν, μια κοινότατη συσκευή με οθόνη αφής (κινητό ή tablet) ή μια απλή ψηφιακή γραφίδα, εξασφαλίζει την ενεργό συμμετοχή του σε όλα τα στάδια του μαθήματος, ενώ ο καθηγητής παρακολουθεί την πρόοδό του άμεσα στο ψηφιακό τετράδιο.

Τα λόγια των μαθητών μας

Όλα είναι τέλεια, αλλά ο χώρος είναι απλά άψογος. Οι τάξεις είναι όμορφα διακοσμημένες και δημιουργούν ένα περιβάλλον φιλικό και ευχάριστο, ιδανικό για τη μελέτη μας.

Ο.Σ.

Κατάλαβα ότι «φροντιστήριο» δεν σημαίνει απλώς καλό μάθημα και συχνά διαγωνίσματα. Παλιότερα ένιωθα να διαβάζω χωρίς αποτέλεσμα. Γνώρισα καλύτερα τον εαυτό μου, πίστεψα στις δυνατότητές μου, κατάφερα να οργανώσω το διάβασμά μου και να διαχειριστώ το άγχος μου. Νιώθω καλυμμένος σε κάθε ανάγκη μου: πληροφόρηση για τις σχολές και τις προοπτικές τους, για την αγορά εργασίας, για τη διατροφή αλλά και για τον ύπνο μου. Bonus: οι συμβουλές για τα αισθηματικά μου από την κυρία Νάνσυ.

Π.Μ.

Μακάρι να ήταν έτσι και το σχολείο: οι καθηγητές είναι πρόθυμοι να απαντήσουν στις απορίες μου, μου δίνουν έξτρα υλικό και ασκήσεις όπου νιώθω ότι υστερώ, είναι δίπλα μου σε ό,τι τους χρειαστώ και δεν αρνούνται να ασχοληθούν προσωπικά μαζί μου. Αισθάνομαι πολύ τυχερός για την επιλογή μου.

Α.Δ.

Βρήκα ασφάλεια και σταθερότητα. Υπάρχει άρτια οργάνωση, προγραμματισμός της ύλης σε όλα τα μαθήματα και εξαιρετικά δομημένο υλικό που καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες μου σε όλα τα στάδια της μελέτης μου.

Τ.Β.

Υπάρχει άριστη επικοινωνία με τους καθηγητές και το υπόλοιπο προσωπικό του ειδέναι, που είναι πολύ φιλικό και υποστηρικτικό. Επιλέγω να έρχομαι εδώ για διάβασμα, γιατί νιώθω περισσότερο ήρεμη και παραγωγική.

Ρ.Σ.

Ο τρόπος οργάνωσης του φροντιστηρίου μας δεν μας επιτρέπει να είμαστε αμελείς και μας βοηθά να συγκεντρωνόμαστε στους στόχους μας.

A.K.

Στο ειδέναι η αυστηρότητα για την τήρηση των υποχρεώσεών μου συνδυάζεται με ζεστασιά και ανθρώπινη προσέγγιση, γεγονός που με βοηθά να μην «πνίγομαι» από το άγχος μου.

Χ.Α.

Είμαι πολύ ευχαριστημένη τόσο από το μάθημα όσο και από το κλίμα του φροντιστηρίου. Νιώθω τους καθηγητές μου σταθερά δίπλα μου και είναι ορατή η βελτίωσή μου σε τομείς που δυσκολευόμουν στο παρελθόν.

Φ.Κ.

«Ειδέναι» σημαίνει να νιώθεις ότι ανήκεις σε μια μεγάλη, ζεστή αγκαλιά!!

Π.Λ